• stroze@stanislawkogut.pl
  • 33-331 Stróże 413

Aktualności

Dzisiaj w sądeckim oddziale ZUS odbyło się oficjalne otwarcie Centrum Obsługi Telefonicznej. Centrum Obsługi telefonicznej to bardzo popularna forma kontaktu klientów z Zakładem. Rocznie konsultanci COT odbierają aż 3 mln połączeń.

 

Z badań które przeprowadził ZUS wynika, że klienci bardzo cenią sobie usługi dostępne w COT. ZUS zareagował na te sugestie i uruchomił kolejne stanowiska COT właśnie w Nowym Sączu. Powstało 76 nowych stanowisk. Do konsultanta można dzwonić m.in. w sprawie świadczeń emerytalno-rentowych i zasiłków, składek, rozliczeń czy rejestracji pracowników. Przedsiębiorcy i osoby prowadzące działalność gospodarczą mogą dowiedzieć się szczegółów związanych z aplikacją płatnik i e-płatnik. W dzisiejszym spotkaniu wzięli udział m.in.: Marcin Zieleniecki – wiceminister w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej i jednocześnie przewodniczący Rady Nadzorczej ZUS, prof. dr hab. Gertruda Uścińska – prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Dorota Bieniasz - członek Zarządu ZUS.

Fot. Krzysztof Gryzło